Kā jau pamanījāt, šis blogs tiek rakstīts par un ap tīmekļa vietnēm, tādēļ pavisam loģiski, ka pieskarsimies tādai tēmai kā atvērtā koda satura vadības sistēmas jeb kā mēs ikdienā tās saucam – gatavās cms. Pirmajā rakstā apskatīsim vispopulārāko no tām – WordPress. Tāpat arī lasītājiem vēlamies lūgt izteikt viedokli un padalīties pieredzē darbā ar šiemLasīt tālāk
SEO tehnikas – baltās cepures un melnās cepures
SEO izmantošanas tehnikas tiek klasificētas divās kategorijās: tehnikas, kuras meklētājprogrammas rekomendē (balto cepuru SEO) un tehnikas, kuras meklētājprogrammas nenovērtē atzinīgi un cenšas samazināt līdz minimumam (melno cepuru SEO). Balto cepure uzrādītie rezultāti ir ilgstoši, toties melno cepuru tehnoloģiju izmantojušām lapām var tikt samazināts novērtējums, kā arī tās var tikt izslēgtas no meklētājprogrammas indeksa līdz koLasīt tālāk
Saišu veidošana
Ja apskatīta reģistrācija statistikas sistēmas un Interneta katalogos, vēl pie saišu veidošanas der padomāt, varbūt kādam no uzņēmuma darbiniekiem ir savs Interneta žurnāls jeb emuārs, kur varētu uzrakstīt par uzņēmumu, kurā strādā. Varbūt ir kādi personiskie kontakti ar kādu, kuram var palūgt izvietot saiti uz uzņēmuma lapu. Tīmekļa žurnāli patīk meklētājprogrammām, jo tie bieži tiekLasīt tālāk
Interneta katalogi un statistikas sistēmas
Interneta katalogi, atšķirībā no meklētājprogrammām, ir cilvēku veidoti, tāpēc pievienošanās tiem var noritēt ilgāk. Populārākais Interneta katalogs pasaulē ir „The Open Directory Project” jeb „dmoz”. Tas ir bezmaksas, bet, lai tajā nokļūtu, jāpaiet diezgan laikam. Tā veidotāji ir brīvprātīgie, kas strādā brīvajā laikā un par savu darbu nesaņem samaksu. Šis projekts vēl ir pazīstams arLasīt tālāk
Long tail
Frāzi long tail jeb garo asti pirmais sāka lietot Kriss Andersons žurnālā „Wired”, kurā tika aprakstīta www.amazon.com un www.netflix.com biznesa stratēģija. Šo kompāniju piegādes un noliktavas izmaksas atļauj veidot plašu preču sortimentu un piedāvāt arī grūti atrodamas, retas preces kā grāmatas un DVD, nevis koncentrēties tikai uz pieprasītu preču pārdošanu. Gala rezultātā tika secināts, kaLasīt tālāk
Google PageRank
„Google” ir izveidojusi lapu novērtēšanas sistēmu „PageRank”, kurš apraksta tīmekļa lapu nozīmīgumu. „Google” apgalvo, ka „PageRank” ir tās meklēšanas tehnoloģijas pamats. Publiski nav pieejams „PageRank” vērtēšanas algoritms, taču „Google” aprakstā teikts, ka „PageRank” ir lapu novērtējuma tehnoloģija, kas paļaujas uz tīmekļa vienreizējo demokrātiju, izmantojot tā milzīgo saišu struktūru kā rādītāju katras lapas vērtībai. Būtībā „Google”Lasīt tālāk