05Dec

    WordPress drošība

    WordPress ir kļuvis par vienu no visvairāk lietotākajām satura vadības sistēmām pasaulē. Kā pierādījums ir  tālāk redzamais grafiks no Google Tendences, kas rāda augšupejošu līkni, un tādējādi varam secināt, ka arī turpmāk WordPress popularitāte tikai pieaugs. Tālāk par to kā aizsargāt savu WordPress mājas lapu no nevēlamiem uzbrukumiem un citiem kaitējumiem tīmekļa vietnei. Svarīgākie drošībasLasīt tālāk

    12Nov

    Vai man ir vajadzīgs Interneta mārketings?

    Pietiekoši bieži sanāk dzirdēt no tik daudziem ne IT cilvēkiem, ka no IT viņi neko nesaprot un arī nevēlas saprast. Ok, bet vai tāpēc arī Interneta mārketings ir jāignorē? Parasti atbilde ir nē, mums taču ir mājas lapa un mēs esam sociālajos medijos. Kad sāc jautāt kaut ko vairāk par procesiem vai industrijas labās praksesLasīt tālāk

    29Sep

    Web Fonti un kā tos izmantot interneta vietnēs

    Vēsturiski ir iegājies tā, ka tīmekļa vietnes fonti tiek ņemti no lietotāja mašīnas, nevis servera kā tas ir gadījumā ar bildēm un video. Tīmekļa vietnes izstrādātājs vienkārši norāda kuru fontu izmanto, un tālāk jau pārlūkprogramma to pieprasa no lietotāja datora. Diemžēl mums ir daudz un dažādas operētājsistēmas, kuras nāk ar dažādiem fontiem, tāpēc parasti izmantoLasīt tālāk

    13Sep

    Ieteikumi Google AdWords kampaņām

    Kādu laiku atpakaļ palīdzēju izveidot AdWords kampaņas Google tīklā, tādēļ nolēmu padalīties ar saviem ieteikumiem. Es pieņemu, ka lasītājs zina, kas ir Google AdWords, CPC, CTR un atslēgvārdi, tādēļ šajā rakstā vairāk pievērsīšos citām būtiskām detaļām. Pirmais ieteikums ir noteikti izmantot Ad Extentions. Manā gadījumā izmantoju Sitelink Extentions, kas parāda citus resursus manā vietnē, neskaitotLasīt tālāk

    26Aug

    Kas ir rel=”author” un rel=”me”

    Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk

    22Jūl

    Kas tas Drupal tāds ir un ko tas ēd

    Šoreiz īsumā par Drupal Vienkāršiem vārdiem Drupal ir daudzlietotāju satura vadības sistēma (CMS). Tas nozīmē, ka izmantojot standarta iestatījumus, lietotājiem tiek iedalītas lomas. No lomām ir atkarīgs tas, ko redz un drīkst pārvaldīt katra lietotāju lomu grupa. Piemēram lomai guest user var liegt  pieeju lietotāju kontiem, bet authorized user būs iespēja apskatīt citus kontus unLasīt tālāk

    28Okt

    E-komercija un kanālu konflikti

    Pateicoties šā brīža ekonomiskai situācijai, vairāki pārdevēji ir sākuši veidot savus interneta veikalus un piedāvā iegādāties preces gan Internetā, gan parastā veikalā. Pēdējā laikā parādījusies tendence tieši vairumtirgotājiem veidot savu e-veikalu un piedāvāt produkciju pa tiešo pircējam. Kas interesanti, ka tieši kosmētikas vairumtirgotāji izvēlas šo taktiku, nu piemēram, vairumtirgotājs SIA „Internacionālie Brandi” ir izveidojis www.cosmetics4you.lvLasīt tālāk

    27Okt

    Caurums portālā tiesas.lv?

    Jau kādu laiku atpakaļ pamanīju, ka dažādos Google meklēšanas rezultātos parādās Latvijas tiesu portāls tiesas.lv, kas pieder LR Tieslietu ministrijai. Lieki pieminēt, ka meklētājā ievadītie atslēgvārdi galīgi nav saistīti ar tiesām vai tiesāšanos. Papētot sīkāk var redzēt, ka pie publicētajām aktualitātēm, kur ir atļauta komentēšanas iespēja, parādās komentāri ar atslēgvārdiem kā „Prada”, „Adidas”, „Ed HardyLasīt tālāk

    27Okt

    WordPress – tīmekļa žurnālu platforma

    Kā jau pamanījāt, šis blogs tiek rakstīts par un ap tīmekļa vietnēm, tādēļ pavisam loģiski, ka pieskarsimies tādai tēmai kā atvērtā koda satura vadības sistēmas jeb kā mēs ikdienā tās saucam – gatavās cms. Pirmajā rakstā apskatīsim vispopulārāko no tām – WordPress. Tāpat arī lasītājiem vēlamies lūgt izteikt viedokli un padalīties pieredzē darbā ar šiemLasīt tālāk

    21Okt

    SEO tehnikas – baltās cepures un melnās cepures

    SEO izmantošanas tehnikas tiek klasificētas divās kategorijās: tehnikas, kuras meklētājprogrammas rekomendē (balto cepuru SEO) un tehnikas, kuras meklētājprogrammas nenovērtē atzinīgi un cenšas samazināt līdz minimumam (melno cepuru SEO). Balto cepure uzrādītie rezultāti ir ilgstoši, toties melno cepuru tehnoloģiju izmantojušām lapām var tikt samazināts novērtējums, kā arī tās var tikt izslēgtas no meklētājprogrammas indeksa līdz koLasīt tālāk