Meklētājprogrammas optimizācija jeb SEO ir veids kā uzlabot tīmekļa vietnes lapu rezultātus meklētājsistēmās.
SEO iedala iekšējā un ārējā SEO. Iekšējais SEO apraksta meklēšanai piemērotu lapu izstrādi, savukārt ārējais SEO – saites citās lapās.
Tomēr viss nav tik vienkārši, optimizējot tīmekļa vietni un veidojot saites citās lapās ne vienmēr var panākt tīmekļa vietnes lapu uzlabojumu meklēšanas rezultātos. Meklētājprogrammas kā Google ņem vērā vairāk kā 200 signālus sarindojot meklēšanas rezultātus. Turklāt to skaits un nozīme nepārtraukti mainās, kas strādāja gadu atpakaļ, iespējams nestrādā vairs šobrīd. Algoritmi nepārtraukti tiek uzlaboti.
Dažās industrijās ir vieglāk uzlabot meklēšanas rezultātus, dažās tas ir ļoti sarežģīti un pirmie rezultāti var tikt sasniegti tikai pēc 3-4 mēnešiem. Mēs iesakām klientam vairāk izvērtēt ieguvumus un izmaksas un SEO uztvert kā stratēģisku soli Interneta mārketingā. Lai uzzinātu ekspertu viedokli par Jūsu projektu, lūdzu sazinieties, izmantojot kontaktformu.