Kādu laiku atpakaļ palīdzēju izveidot AdWords kampaņas Google tīklā, tādēļ nolēmu padalīties ar saviem ieteikumiem. Es pieņemu, ka lasītājs zina, kas ir Google AdWords, CPC, CTR un atslēgvārdi, tādēļ šajā rakstā vairāk pievērsīšos citām būtiskām detaļām. Pirmais ieteikums ir noteikti izmantot Ad Extentions. Manā gadījumā izmantoju Sitelink Extentions, kas parāda citus resursus manā vietnē, neskaitotLasīt tālāk
Kas ir rel=”author” un rel=”me”
Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk
Caurums portālā tiesas.lv?
Jau kādu laiku atpakaļ pamanīju, ka dažādos Google meklēšanas rezultātos parādās Latvijas tiesu portāls tiesas.lv, kas pieder LR Tieslietu ministrijai. Lieki pieminēt, ka meklētājā ievadītie atslēgvārdi galīgi nav saistīti ar tiesām vai tiesāšanos. Papētot sīkāk var redzēt, ka pie publicētajām aktualitātēm, kur ir atļauta komentēšanas iespēja, parādās komentāri ar atslēgvārdiem kā „Prada”, „Adidas”, „Ed HardyLasīt tālāk
Google PageRank
„Google” ir izveidojusi lapu novērtēšanas sistēmu „PageRank”, kurš apraksta tīmekļa lapu nozīmīgumu. „Google” apgalvo, ka „PageRank” ir tās meklēšanas tehnoloģijas pamats. Publiski nav pieejams „PageRank” vērtēšanas algoritms, taču „Google” aprakstā teikts, ka „PageRank” ir lapu novērtējuma tehnoloģija, kas paļaujas uz tīmekļa vienreizējo demokrātiju, izmantojot tā milzīgo saišu struktūru kā rādītāju katras lapas vērtībai. Būtībā „Google”Lasīt tālāk