Lai tīmekļa vietni ar visām tās lapām iekļautu meklētājprogrammas indeksā, to var apstiprināt meklētājprogrammas URL pievienošanas lapā. Pie ierakstīšanas jānorāda tikai viena tīmekļa vietnes lapa, jo rāpulis pats atradīs pārējās saites (protams, ņemot vērā, ka saites ir sasniedzamas). Lapa jāpievieno tikai vienu reizi, jo meklētājprogrammas rāpulis apmeklē arī jau indeksētās tīmekļa lapas, lai pierakstītu izmaiņas. Loģiski, ka lapas, uz kurām norāda vairāk saišu, tiks biežāk apmeklētas nekā tās uz kurām norāda mazāk. „Google” indeksācijas biežumu ietekmē arī lapas „PageRank”.
Ir jāizvērtē, kādās meklētājprogrammās vērts reģistrēties, jo bieži vien meklētājprogrammas tiek pārpirktas vai sadarbojās savā starpā, līdz ar to rezultāti ir vieni un tie paši. Šeit noder meklētājprogrammu attiecību karte, ko var atrast saitē http://www.seotoolset.com/information/chart.html. Šī karte parāda pasaulē populārāko meklētājprogrammu attiecības, kuras meklētājprogrammas, no kurām saņem datus. Latvijas mērogiem ir vērts reģistrēties divās no tām – „Yahoo” un „Google”, ievērojot to, ka informācija tiks meklēta latviešu valodā. Šīs divas arī ir vadošās meklētājprogrammas pasaulē, un no tām, kā parāda karte, tiek nodoti dati citām meklētājprogrammām.
Tomēr vislabāk, ja uz tīmekļa vietni norāda kāda cita ārējā saite. To var panākt, piemēram, veicot ierakstu kādā forumā, atstājot komentāru, reģistrējoties kādā no statistikas sistēmām vai Interneta katalogiem.