26Aug

    Kas ir rel=”author” un rel=”me”

    Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk

    28Okt

    E-komercija un kanālu konflikti

    Pateicoties šā brīža ekonomiskai situācijai, vairāki pārdevēji ir sākuši veidot savus interneta veikalus un piedāvā iegādāties preces gan Internetā, gan parastā veikalā. Pēdējā laikā parādījusies tendence tieši vairumtirgotājiem veidot savu e-veikalu un piedāvāt produkciju pa tiešo pircējam. Kas interesanti, ka tieši kosmētikas vairumtirgotāji izvēlas šo taktiku, nu piemēram, vairumtirgotājs SIA „Internacionālie Brandi” ir izveidojis www.cosmetics4you.lvLasīt tālāk