12Nov

    Vai man ir vajadzīgs Interneta mārketings?

    Pietiekoši bieži sanāk dzirdēt no tik daudziem ne IT cilvēkiem, ka no IT viņi neko nesaprot un arī nevēlas saprast. Ok, bet vai tāpēc arī Interneta mārketings ir jāignorē? Parasti atbilde ir nē, mums taču ir mājas lapa un mēs esam sociālajos medijos. Kad sāc jautāt kaut ko vairāk par procesiem vai industrijas labās praksesLasīt tālāk

    13Sep

    Ieteikumi Google AdWords kampaņām

    Kādu laiku atpakaļ palīdzēju izveidot AdWords kampaņas Google tīklā, tādēļ nolēmu padalīties ar saviem ieteikumiem. Es pieņemu, ka lasītājs zina, kas ir Google AdWords, CPC, CTR un atslēgvārdi, tādēļ šajā rakstā vairāk pievērsīšos citām būtiskām detaļām. Pirmais ieteikums ir noteikti izmantot Ad Extentions. Manā gadījumā izmantoju Sitelink Extentions, kas parāda citus resursus manā vietnē, neskaitotLasīt tālāk

    26Aug

    Kas ir rel=”author” un rel=”me”

    Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk

    20Okt

    Interneta katalogi un statistikas sistēmas

    Interneta katalogi, atšķirībā no meklētājprogrammām, ir cilvēku veidoti, tāpēc pievienošanās tiem var noritēt ilgāk. Populārākais Interneta katalogs pasaulē ir „The Open Directory Project” jeb „dmoz”. Tas ir bezmaksas, bet, lai tajā nokļūtu, jāpaiet diezgan laikam. Tā veidotāji ir brīvprātīgie, kas strādā brīvajā laikā un par savu darbu nesaņem samaksu. Šis projekts vēl ir pazīstams arLasīt tālāk