Pietiekoši bieži sanāk dzirdēt no tik daudziem ne IT cilvēkiem, ka no IT viņi neko nesaprot un arī nevēlas saprast. Ok, bet vai tāpēc arī Interneta mārketings ir jāignorē? Parasti atbilde ir nē, mums taču ir mājas lapa un mēs esam sociālajos medijos. Kad sāc jautāt kaut ko vairāk par procesiem vai industrijas labās praksesLasīt tālāk
Ieteikumi Google AdWords kampaņām
Kādu laiku atpakaļ palīdzēju izveidot AdWords kampaņas Google tīklā, tādēļ nolēmu padalīties ar saviem ieteikumiem. Es pieņemu, ka lasītājs zina, kas ir Google AdWords, CPC, CTR un atslēgvārdi, tādēļ šajā rakstā vairāk pievērsīšos citām būtiskām detaļām. Pirmais ieteikums ir noteikti izmantot Ad Extentions. Manā gadījumā izmantoju Sitelink Extentions, kas parāda citus resursus manā vietnē, neskaitotLasīt tālāk
Kas ir rel=”author” un rel=”me”
Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk
Kā internetā pārdot vairāk?!
Ļoti vienkāršs un mazs ieteikums (nošpikots no Amazon): Akciju laikā (piemēram tagad, pirms Ziemassvētkiem) izveidojiet preču kategorijas pēc cenām: Piemēram, bērnu preces līdz 10 LVL bērnu preces līdz 15 LVL bērnu preces līdz 20 LVL utt. Uff, kā tas atvieglo dzīvi, jo tev nav jādomā, vai ieraudzīsi kaut ko tādu, kas Tev patiks, bet tadLasīt tālāk
Kā pelnīt ar savu mājas lapu
Lūk daži veidi kā Jūs varat gūt ienākumus, izmantojot savu mājas lapu (interneta veikalu, portālu): Jūs varat izmantot Google AdSense pakalpojumus – izvietot Google reklāmas savā mājas lapā un gūt ienākumus par katru klikšķi. Jāpiezīmē – ka Google “skatās” Jūsu mājas lapu ik pa laikam un tā var anulēt iespēju izvietot Google AdSense reklāmu JūsuLasīt tālāk
Pārdomas par Salidzini.lv un KurPirkt.lv
Kā Jūs domājat? Ja Jūs būtu e-veikala īpašnieks – vai ir vērts reģistrēties Salidzini.lv un KurPirkt.lv ? Vakardien tikos ar vienu gudru cilvēku – pārmijām dažus vārdus par e-komerciju un es viņam 100% piekrītu, ka nav jēgas reklamēties Salidzini.lv un KurPirkt.lv tad ja tu pārdod preci kurai nav modelis vai brends. Piemēram, ja tu pārdodLasīt tālāk
Interneta katalogi un statistikas sistēmas
Interneta katalogi, atšķirībā no meklētājprogrammām, ir cilvēku veidoti, tāpēc pievienošanās tiem var noritēt ilgāk. Populārākais Interneta katalogs pasaulē ir „The Open Directory Project” jeb „dmoz”. Tas ir bezmaksas, bet, lai tajā nokļūtu, jāpaiet diezgan laikam. Tā veidotāji ir brīvprātīgie, kas strādā brīvajā laikā un par savu darbu nesaņem samaksu. Šis projekts vēl ir pazīstams arLasīt tālāk