30Nov

    Pirms RiepuCentrs.lv mājas lapas pārveides

    Lūk pāris fakti pirms es pārstrādāju RiepuCentrs.lv mājas lapu (30.11.2010): Google PageRank 3 Pozīcijas: riepas: 19, ziemas riepas: 12, lietotas riepas: 6, auto riepas: 15 Paralēli tiek pasūtīti linki no SeoLinks.lv Paralēli tiek pasūtīta reklāma Google Adwords Website Grader: 89 Nav bloga Google indeksējusi 3660 lapas Sarežģītība (lasīšanas) grūta MOZ rank 5 Pēdējo reizi GoogleLasīt tālāk

    20Nov

    Kā pelnīt ar savu mājas lapu

    Lūk daži veidi kā Jūs varat gūt ienākumus, izmantojot savu mājas lapu (interneta veikalu, portālu): Jūs varat izmantot Google AdSense pakalpojumus – izvietot Google reklāmas savā mājas lapā un gūt ienākumus par katru klikšķi. Jāpiezīmē – ka Google “skatās” Jūsu mājas lapu ik pa laikam un tā var anulēt iespēju izvietot Google AdSense reklāmu JūsuLasīt tālāk

    17Nov

    SEO

    Kas ir SEO? (latviski un angliski) Lūk skaidrojums: Wikipedia: Search engine optimization (SEO) is the process of improving the visibility of a website or a web page in search engines via the “natural” or un-paid (“organic” or “algorithmic”) search results. Other forms of search engine marketing(SEM) target paid listings. In general, the earlier (or higher on the page), and moreLasīt tālāk

    15Nov

    SEO pakalpojumi

    Kāpēc mums ir nepieciešamas SEO konsultācijas, analīze? Daudzi par to prasa no 30 – 150 LVL + PVN. Tas ir diezgan paskarbi mūsdienu situācija. Lūk bezmaksas alternatīvas, kas Jums palīdzēs izanalizēt Jūsu mājas lapu (no SEO viedokļa): http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html http://websitegrader.com/ http://www.the-escape.co.uk/tools/pageanalyzer/ http://www.submitexpress.com/analyzer/ Dažreiz ir vērts izvērtēt arī bezmaksas alternatīvas.

    07Nov

    SEOlinks.lv ietekme uz Jūsu mājas lapu

    Būtībā ir pagājis mēnesis, kopš esmu izmēģinājis SEOlinks sniegtos pakalpojumus. Rezultāts – pārdesmit lati iegūti, bet kas ir zaudēts – mana mājas lapa tagad atrodas 3(!!!) lapā Google rezultātos. Atteicos.

    27Oct

    WordPress – tīmekļa žurnālu platforma

    Kā jau pamanījāt, šis blogs tiek rakstīts par un ap tīmekļa vietnēm, tādēļ pavisam loģiski, ka pieskarsimies tādai tēmai kā atvērtā koda satura vadības sistēmas jeb kā mēs ikdienā tās saucam – gatavās cms. Pirmajā rakstā apskatīsim vispopulārāko no tām – WordPress. Tāpat arī lasītājiem vēlamies lūgt izteikt viedokli un padalīties pieredzē darbā ar šiemLasīt tālāk

    22Oct

    Vai tā ir mūsu Latvija – Latvija.lv ?

    Iegāju www.latvija.lv un ko es tur redzu: 1) pirmā lapa pēc būtības nav vajadzīga (valodu izvēlni var pievienot arī pašā lapā); 2) lapas kodā (source) is missing: TITLE,META DATA etc: <title> &#76&#97&#116&#118&#105&#106&#97&#115 &nbsp;&#118&#97&#108&#115&#116&#115 &nbsp;&#112&#111&#114&#116&#257&#108&#115 </title> <meta name=”LANGUAGE” content=”LV” /> <meta name=”TITLE” content=”Interneta resursi” /> <meta name=”DESCRIPTION” content=”Sakumlapa” /> <meta name=”KEYWORDS” content=”” /> <meta name=”CATEGORY” content=””Lasīt tālāk

    21Oct

    SEO tehnikas – baltās cepures un melnās cepures

    SEO izmantošanas tehnikas tiek klasificētas divās kategorijās: tehnikas, kuras meklētājprogrammas rekomendē (balto cepuru SEO) un tehnikas, kuras meklētājprogrammas nenovērtē atzinīgi un cenšas samazināt līdz minimumam (melno cepuru SEO). Balto cepure uzrādītie rezultāti ir ilgstoši, toties melno cepuru tehnoloģiju izmantojušām lapām var tikt samazināts novērtējums, kā arī tās var tikt izslēgtas no meklētājprogrammas indeksa līdz koLasīt tālāk

    20Oct

    Saišu veidošana

    Ja apskatīta reģistrācija statistikas sistēmas un Interneta katalogos, vēl pie saišu veidošanas der padomāt, varbūt kādam no uzņēmuma darbiniekiem ir savs Interneta žurnāls jeb emuārs, kur varētu uzrakstīt par uzņēmumu, kurā strādā. Varbūt ir kādi personiskie kontakti ar kādu, kuram var palūgt izvietot saiti uz uzņēmuma lapu. Tīmekļa žurnāli patīk meklētājprogrammām, jo tie bieži tiekLasīt tālāk

    20Oct

    Interneta katalogi un statistikas sistēmas

    Interneta katalogi, atšķirībā no meklētājprogrammām, ir cilvēku veidoti, tāpēc pievienošanās tiem var noritēt ilgāk. Populārākais Interneta katalogs pasaulē ir „The Open Directory Project” jeb „dmoz”. Tas ir bezmaksas, bet, lai tajā nokļūtu, jāpaiet diezgan laikam. Tā veidotāji ir brīvprātīgie, kas strādā brīvajā laikā un par savu darbu nesaņem samaksu. Šis projekts vēl ir pazīstams arLasīt tālāk