17Nov

    SEO

    Kas ir SEO? (latviski un angliski)

    Lūk skaidrojums:

    Wikipedia:

    Search engine optimization (SEO) is the process of improving the visibility of a website or a web page in search engines via the “natural” or un-paid (“organic” or “algorithmic”) search results. Other forms of search engine marketing(SEM) target paid listings. In general, the earlier (or higher on the page), and more frequently a site appears in the search results list, the more visitors it will receive from the search engine. SEO may target different kinds of search, including image search, local search, video search and industry-specific vertical search engines. This gives a website web presence.

    Una:

    Meklētājprogrammas optimizācija jeb Search Engine Optimization (turpmāk tekstā – SEO) ir veids, kā pielāgot tīmekļa vietni, lai tā saņemtu labāku novērtējumu dabiskās meklēšanas rezultātos. SEO mērķis ir palīdzēt cilvēkiem pārveidot tīmekļa vietnes, lai meklētājprogrammas varētu tās atrast, indeksēt un kārtīgi novērtēt. Būtībā meklētājprogrammas optimizācija tas ir veids kā palielināt kvalitatīvu apmeklētāju plūsmu, izmantojot ētiskus optimizācijas paņēmienus. Jāpiebilst, ka šos ētiskos paņēmienus nosaka meklēšanas programmas publicētas vadlīnijas.

    Google Webmaster Tools:

    SEO is an acronym for “search engine optimization” or “search engine optimizer.” Deciding to hire an SEO is a big decision that can potentially improve your site and save time, but you can also risk damage to your site and reputation. Make sure to research the potential advantages as well as the damage that an irresponsible SEO can do to your site. Many SEOs and other agencies and consultants provide useful services for website owners, including:

    • Review of your site content or structure
    • Technical advice on website development: for example, hosting, redirects, error pages, use of JavaScript
    • Content development
    • Management of online business development campaigns
    • Keyword research
    • SEO training
    • Expertise in specific markets and geographies.

    Ja Jums ir sava interneta vietne (mājas lapa, interneta veikals, portāls) – ko Jums darīt, lai Jūs gūtu maksimālu labumu no Google, Yahoo, Rambler? Lūk atbilde:

    • Pirmkārt, Jums ir jāveic savas vietnes analīze.
    • Otrkārt, Jums ir jāpiereģistrējas Webmaster Tools, lai veiktu vietnes analīzi no Google puses.
    • Treškārt, Jums ir jāizpilda visas prasības, kas ir minētas analīzes apskatā un ko Jums iesaka Google Webmaster Tools;
    • Ceuturtkārt, Jūs varat izmantot tādus SEO pakalpojumu sniedzējus, kā SEOLinks.lv;
    • Piektkārt, Jums ir nemitīgi jāstrādā pie savas vietnes (mājas lapas, interneta veikala vai portāla) attīstības, jo Google patīk attīstība.

    Rezultāts? Jūs tiešām sasniegsiet to, ko vēlaties. Nopietni. Papētot konkurentus uz noteiktiem atslēgvārdiem, man jāsecina, ka Latvijā vēl ir tāls ceļš ejams šajā jomā. Tāpēc strādājam, strādājam, strādājam.

    Ja Jums ir nepieciešama Jūsu vietnes SEO analīze – varat griezties šeit!

    Pieraksties Jaunumiem!

    Pieraksties Jaunumiem!