26Aug

    Kas ir rel=”author” un rel=”me”

    Kā zināms pēc Google+ palaišanas, Google mēģina panākt rakstu autoru identificēšanu. Dažādi pētījumi liecina, ka cilvēki vairāk uzticas resursiem, kuru autori ir zināmi vai personīgi pazīstami, tādēļ varētu būt izskaidrojama šāda labvēlīga attieksme no Google puses. Kaut gan mani tomēr nepamet doma, ka tas viss tiek darīts, lai iespaidotu meklēšanas rezultātus, jo tīmeklī pārāk daudzLasīt tālāk

    30Nov

    Pirms RiepuCentrs.lv mājas lapas pārveides

    Lūk pāris fakti pirms es pārstrādāju RiepuCentrs.lv mājas lapu (30.11.2010): Google PageRank 3 Pozīcijas: riepas: 19, ziemas riepas: 12, lietotas riepas: 6, auto riepas: 15 Paralēli tiek pasūtīti linki no SeoLinks.lv Paralēli tiek pasūtīta reklāma Google Adwords Website Grader: 89 Nav bloga Google indeksējusi 3660 lapas Sarežģītība (lasīšanas) grūta MOZ rank 5 Pēdējo reizi GoogleLasīt tālāk

    17Nov

    seolinks.lv alternatīvas

    Latvijā tā tiešām spēcīgi darbojas SEOLinks.lv Vai kādreiz esat meklējuši alternatīvas? Lūk pāris: http://www.seoportal.eu/lv/ http://seolinks.com/ http://bestseolinks.com/ http://www.tightlinelinks.com/ http://www.blurbpoint.com/link-building-services.php un citi. Draugi, vienmēr apskatiet alternatīvas jebkam ko Jūs pērkat vai pasūtat. Es nesaku, ka SEOLinks.lv sniegtie pakalpojumi ir slikti vai tie nedarbotos (pats tos izmantoju), bet gan to, ka varbūt ir vērts investēt 2 vai patLasīt tālāk

    17Nov

    SEO

    Kas ir SEO? (latviski un angliski) Lūk skaidrojums: Wikipedia: Search engine optimization (SEO) is the process of improving the visibility of a website or a web page in search engines via the “natural” or un-paid (“organic” or “algorithmic”) search results. Other forms of search engine marketing(SEM) target paid listings. In general, the earlier (or higher on the page), and moreLasīt tālāk

    15Nov

    SEO pakalpojumi

    Kāpēc mums ir nepieciešamas SEO konsultācijas, analīze? Daudzi par to prasa no 30 – 150 LVL + PVN. Tas ir diezgan paskarbi mūsdienu situācija. Lūk bezmaksas alternatīvas, kas Jums palīdzēs izanalizēt Jūsu mājas lapu (no SEO viedokļa): http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html http://websitegrader.com/ http://www.the-escape.co.uk/tools/pageanalyzer/ http://www.submitexpress.com/analyzer/ Dažreiz ir vērts izvērtēt arī bezmaksas alternatīvas.

    11Nov

    Pārdomas par Salidzini.lv un KurPirkt.lv

    Kā Jūs domājat? Ja Jūs būtu e-veikala īpašnieks – vai ir vērts reģistrēties Salidzini.lv un KurPirkt.lv ? Vakardien tikos ar vienu gudru cilvēku – pārmijām dažus vārdus par e-komerciju un es viņam 100% piekrītu, ka nav jēgas reklamēties Salidzini.lv un KurPirkt.lv tad ja tu pārdod preci kurai nav modelis vai brends. Piemēram, ja tu pārdodLasīt tālāk

    25Oct

    Semantisks, semantiskais, semantiskam…

    Lūk video:

    21Oct

    SEO tehnikas – baltās cepures un melnās cepures

    SEO izmantošanas tehnikas tiek klasificētas divās kategorijās: tehnikas, kuras meklētājprogrammas rekomendē (balto cepuru SEO) un tehnikas, kuras meklētājprogrammas nenovērtē atzinīgi un cenšas samazināt līdz minimumam (melno cepuru SEO). Balto cepure uzrādītie rezultāti ir ilgstoši, toties melno cepuru tehnoloģiju izmantojušām lapām var tikt samazināts novērtējums, kā arī tās var tikt izslēgtas no meklētājprogrammas indeksa līdz koLasīt tālāk

    21Oct

    Dinamiskas lapas

    Dinamiskas lapas apzīmē globālā tīmekļa saturu, kas dažādos piekļuves brīžos var būt atšķirīgs. URL atkarībā no noteiktiem parametriem var norādīt uz dažādām lappusēm. Šādas lapas var izveidot, izmantojot dažādas programmēšanas tehnoloģijas, piemēram, ASP un PHP. Parasti dinamiskas lapas URL izskatās apmēram šādi: http://www.adrese.lv/Page.php?var=lkdjdfhv&var2=345&var3=kfjdks Kā redzams, piemērā ir 3 mainīgie. Starp citu, tas ir arī mainīgoLasīt tālāk

    20Oct

    Saišu veidošana

    Ja apskatīta reģistrācija statistikas sistēmas un Interneta katalogos, vēl pie saišu veidošanas der padomāt, varbūt kādam no uzņēmuma darbiniekiem ir savs Interneta žurnāls jeb emuārs, kur varētu uzrakstīt par uzņēmumu, kurā strādā. Varbūt ir kādi personiskie kontakti ar kādu, kuram var palūgt izvietot saiti uz uzņēmuma lapu. Tīmekļa žurnāli patīk meklētājprogrammām, jo tie bieži tiekLasīt tālāk